16 Ekim 2012 Salı

Şüpheli Paket - 6



•Yazıları okutmaya çalıştığımda aldığım "Ahmet vurulsun sonra" cevabını sevdim ben..

•Daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama kedilerim çılgın. Bayağı çılgın yani. Sen git Felix Baumgartner'e özen, 5. kattan aşağı atla. Salak işte, sen kim ses hızını geçmek kim..

•O rekor denemesi de tam mesaj içerikliydi zaten, "1000 küsur Km hız da yapsan gene iki ayağının üzerine ineceksin" dediler bize inceden, kimse farketmedi..

•İnternetim yavaşladı, şu hıza bir bakayım dedim. 0.18 Mbit görünce sağlam "oha" dedim. Hani "8Mbit'e kadar internetin, gitse gider ama burada bırakıyoruz, her şeyi biz kontrol ediyoruz" mesajı mı veriyorlar anlamadım ki..

•Bir ara kotaya bağlı 1Mbit'e düşüyordu da, 0.18 Mbit nedir lan. Santral mi açmışım anasını satayım..

•Gangnam style ile yazı yazmıyorum, eyvallah güzel şarkı da. Yamyam style nedir gözünü seveyim? Adamlar bize barbar desinler diye davetiye çıkarıyoruz resmen..

•Yamyam style'ın Yunanistan dedikodusu olası bir harp durumunda Yunanistan bize destek vermesin diye çıkarılmış olabilir. Büyük komplolar seziyorum..

•O değil de, bir şey olsa blogu kapatır koşarız. Ya da ben kapatmam lan, okurken dalarım aralarına döverken yorum sorarım..

•Hadi öptüm kartondan kuş yaptıklarım. Pencereye dikkat..

Hiç yorum yok: