6 Mayıs 2014 Salı

Rassgele

"-Ooo blog yazısı alıyorum bi dal
+Al al pakedi al komple" (tırnak içine yazalım da şekil olsun)

•Sigara içen bir insan değilim. Ama şu dal esprisi güzeldi valla bir ara.

•Nargile iyidir ama, televizyonda nargile sağlığa zararlıdır reklamları da dönüyor ya, hadi bakalım. O da neyin kafasıysa, sanki bilmiyoruz birader. Kola da sağlığa zararlı, yaşamak bile sağlığa zararafefafamfkaf

•Klişeden vurulan var!

•Android'de Alchemy diye bir oyun var. Türkçe'si de Alşimi. Öyle olunca tüm ciddiyeti gitmiş tabi kimyanın; elementler falan yalan olmuş. Alşimi lan, sevimli pofuduk oyuncak gibi.

•Fidanlar ağaca, ağaçlar ormana, ormanlar (neyeydi lan), orman. Herneyse yani sen anladın beni. Oyunun mantığı bu şekilde. Hoşuma da gitti. İnsan kendini bi bok sanıyor affedersin. Geçen bağırdım 'bakteriyi buldum' diye. 1676'da bulunmuş yani gayet. Bulan adam benim kadar heyecanlanmamıştır valla.

•Kafamda bizzat Fadime var, oturdu orda artık tabure falan da bulmuş, kalkmıyor da hatun. Lan diyorum git. Yok. Düğün yapçakmış bide, töbe yarabbim.

•Geçenlerde Güldür Güldür'ü izliyorum bir baktım "Olumsuz Örnek" yazıyor. Ne ola ki diye sorguladım yemin ediyorum. "Tiyatroları kapattık hep, işsiz/aç kalacak çocuklar özendirmeyin tiyatroya" tepkisi mi? Belki.

•Saçımı sakalımı kestim. Ananasa benziyordum var ya. Şaka olsun diye demiyorum ya, hakkaten saçımın tepesi yandan teller çıkmış şekilde falan böyle, sakallar ayrı mevzu. Ne yapıp edip toparladım ama. Şimdi armuta benziyorum. İyi bu iyi.

•Evdeki trafik süper, iki dakika oturduğunuzda otopark mafyası gibi geliyor kedilerden biri. Kendini size sevdiriyor (para alıyor gibi düşünün), sonra da armadillo gibi (hani şu top olabilen hayvan. Cisim olan top yani öbür türlü değil) yatıyor kucağınızda.

•Geçen yine Miami'deyim. Yok lan yok ahaha. Şirinevler'deyim. Bir şey fark ettim. Zencilere 'Kolay gelsin Mustafa' dediğinizde 'Sağ ol Mustafa' diyorlar. Çok saçma lan aslında, ama güzel de yani bir yandan. Garip. Neyse zencilerle çok muhattap olmayın zaten, Mustafa-Mustafa, o kadar.

•Gelirim bir ömür sonra, haydi öperler...

1 yorum:

Beyni Sıkılan Adam dedi ki...

3 dakikamı geri verir misiniz?