25 Mayıs 2013 Cumartesi

Şüpheli Paket - 10

•Selam çileli dostum..

•Birbirine canım diyen iki amca? Yok yok, hayır. I-ıh, buna hazır değiliz. Hayır, henüz değil..

•Hala programlarda "Az Sonra" diyorlar ya, hala bir zaman dilimi getirilmiş değil. Az sonra. Bu kadar..

•Geçenlerde bir arkadaşım "haberim yokmuş gibi çek" dedi, ben bunun ağzına bir çaktım. Çok yanlış anlamışım ama iyi oldu bir bakıma..

Şu sıralar saat takıntısı oldu bende, 14:53 yakalayınca İstanbul'un Fethi geliyor aklıma felan, bir yere kadar tamam da 20:13 sonrası bakmamaya çalışıyorum saate, sıkıntı oluyor..

•Google+ = Kız tavlamak için stilini değiştiren ergen

"Neyse": Son 3 yılın en gıcık lafı. Bundaki etkimizi çok merak ediyorum ya, neyse..

•Karşı cinsten bir insanla geçen diyalog;
-Ee Hamdi, ne yapıyorsun?
-Ne yapsın?

Bu nasıl bir yamyamlıktır arkadaş, o nasıl bir tepkidir ya. Ne ise ki duymadı.. (Son kısmı hızlı oku, neyse oluyor, şeytan ayrıntıda gizlidir, parantezde böyle mal gibi söyler herşeyi, aferim şeytan)

•Kubat gelmeden bitirelim yazıyı, görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: