15 Aralık 2012 Cumartesi

Dolaylı olaylar..



-Uzun zamandır yoktum da, hiç de arayıp sormadın neredesin diye..

-"Sen kimsin ki be" dersen biraz kırılırım ama haklısın yani, "uff snane be slk .s.s" deme de, ne desen razıyım..

-Sana neden yazı hazırlayamadığıma gelirsek; Çok meşguldüm (oyun oynadım), ders - iş - güç derken (yoktu böyle bir şey aslında) sana ayıracak vaktim olmadı.. (yalan bunlar hep)

-Parantez içindekiler vicdanımın sesi. Paranteze aldım ki, kontrol edebileyim diye, böl ve yönet taktiği, eheh..

-Çılgın bir adam geldi, "bu değil, bunlar değil" dedi ve değişti insanların kaderi..

-Şaka maka yaptığı her işi sorgulayıp mühendis moduna giriyor insan, "bu değil" felan diyorsun mesela, sonra kendine gelip "öeeh" diyorsun en derininden, hayat devam ediyor..

-Gangnam style yaparken kalp krizi geçiren varmış. Yani bu kötü bir şey olabilir. Ama egzersiz açısından bakılınca yararlı, nereden baksan tutarsız işte..

-Arkadaş "yanlızlığın çaresini bulmuşlar" dedi, ağız burun girdim buna, yanlızlık ne lan, önce düzgün konuş..

-Size sabah akşam tok karna gangnam yazdım, geçmiş olsun..

-Doktorum okul olarak çok rapor istememizden şikayetçi: "Onu ne ara saydın abla, bir kotası mı vardı, hasta olan adam rapor almayacak da ne alacak, işinize gücünüze bakın, reçeteyi de numaralı kağıdın arkasına yazdın zaten lan!"

-Diyemedim lan, harbiden bak, çok diyesim vardı halbuki..

-*Ne var yemekte? / *Pilav üstü gangnam / *Yine mi gangnam..

-Gangnam bir şehir değil de Anadolu'ya ait bir yemek olabilir mesajı verdim az önce..

-Oracıkta öyle bir laf ki, arkasından mutlaka biri ölmeli yani, "oracıkta bekledi" olmuyor, çok yabancı. "Oracıkta öldüler"'e bak bir de, ne kadar net.

-Ev usulü gangnam gelmiştir..

Hiç yorum yok: